생활 속으로/이런 이야기가 좋아요

My Heart Will Go On (타이타닉 주제곡) - Celine Dion

토함 2010. 1. 25. 20:40

 

 

 

My Heart Will Go on (타이타닉 주제곡) - Celine Dion 

 

Every night in my dreams
I see you, I feel you,
That is how I know you go on
Far across the distance
and spaces between us
You have come to show you go on


Near, far, wherever you are,
I believe that the heart does go on.
Once more, you open the door
And you're here in my heart,
And my heart will go on and on

Love can touch us one
time and last for a lifetime,
And never let go till we're gone
Love was when I loved you,
one true time I hold to
In my life we'll always go on.

You're here,
there's nothing I fear
And I know that my heart will go on.
We'll stay forever this way,
You are safe in my heart,
And my heart will go on and on

 

매일 밤 꿈속에서
나는 당신을 보고, 당신을 느껴요.
그렇게 나는 당신이 살아있음을 알게 됩니다.
당신의 존재를 보여주기 위해
우리 사이에 있는 머나먼 거리를 지나 내게 왔네요.

 

가까이, 멀리, 그 어디에 있든
나는 당신의 마음이 살아있음을 믿어요.
한번 더 마음의 문을 열어주세요.
당신은 여기 내 마음속에 있어요.
그리고 나의 마음은 영원할 거에요.

 

사랑이 우리를 한번 스쳐 지나갔고,
그 사랑은 평생 계속될 거에요.
죽을때까지 우리의 사랑은 절대 사라지지 않아요.
당신을 사랑했을 때
그것은 내가 간직했던 한번의 진실한 시간이었어요.
내가 살아있는 동안 우리는 언제나 함께할 거예요.

 

당신이 여기 있으니
나는 아무것도 두렵지 않아요.
나의 사랑이 영원할 것이라는 것을 알아요.
우리는 이렇게 영원히 함께할 거예요.
당신은 내 마음속에 있고,
나의 마음은 영원할 거예요.